چه دعایی بخونم کار پیدا کنم نی نی سایت دعا برای شغل دعا برای جذب کار دعا برای بدست اوردن شغل مناسب دعا برای استخدام شدن در کار دعای جویای کار نذر برای شغل دعای بدست آوردن کار

در این مقاله تصمیم داریم شما را با ذکر برای یافتن شغل  سوره برای یافتن شغل  دعای مجرب برای پیدا کردن کار  دعا برای پیدا کردن کار خوب  ذکر برای کار  طلسم بیکاری  چه دعایی بخونم کار پیدا کنم  نذر برای شغل بیشتر آشنا کنیم.

 

ذکر برای یافتن شغل

قُل اِنَّ الفَضلَ بِیَدِاللهِ یُؤتیهِ مَن یَّشاءُ وَاللهُ واسِعٌ عَلیمٌ.
یَختَصُّ برَحمَةِ مَن یَّشاءُ وَاللهُ ذُوالفَضلِ العَظیمِ.
(آیات ۷۳و۷۴ سوره آل عمران)


سوره برای یافتن شغل

دستور العمل مجرب برای پولدار شدن جمعه شب ، سه لقمه با پیاز بخورند و صبح شنبه ناشتا ، ابتدا یک شیرینی که می تواند خرما یا عسل یا حتی شکر و قند باشد میل کند  بعد 3 بار بگوید  ( اللهم العن یهود الخیبری)  هر هفته جمعه شبها انجام دهد و ترک نکند ، به این ترتیب مدام به او پول و دارایی میرسد.  منبع این دستور العمل ،  کتاب سیاحت شرق نوشته حاج اقا نجفی قوچانی.  نویسنده کتابهای سیاحت غرب .



دعای مجرب برای پیدا کردن کار

امام صادق فرمودند : هرکس سوره یوسف را نوشته و با آب بشوید و از آن بنوشد خداوند به آسانی به او رزق و روزی عنایت می کند و برای او از طرف خداوند رزق و بهره ای مقرر می شود.



دعا برای پیدا کردن کار خوب

امام صادق (ع) فرمودند : اگر رزق و روزی کسی تنگ شود هفت بار سوره مریم را بخواند درهای روزی بر روی او باز می شود .


ذکر برای کار

امام صادق (ع)فرمودند : اگر کسی سوره فتح را در شب اول ماه مبا رک رمضان به هنگام رویت هلال سه مرتبه بخواند خداوند متعال درهای رزق و روزی را به روی آنها می گشاید .



طلسم بیکاری

سوره ق هم برای ثروت است و ختمش هم در روز 3 بار  برای توسعه رزق.


چه دعایی بخونم کار پیدا کنم

در امر معاش و غنی و توانگری در سحرگاه یعنی در نزدیکی صبح دو رکعت نماز بجای آورد در رکعت اول بعد از حمد 17 مرتبه سوره کافرون و در رکعت دوم بعد از حمد 17 مرتبه سوره توحید و در رکوع هر یک از این دو رکعت 17 مرتبه ذکر سبحان ربی العظیم و بحمده و در هر یک از سجدتین دو رکعت 17 مرتبه سبحان ربی الاعلی و بحمده بگوید و بعد از فراغ از نماز 17 مرتبه آیت الکرسی بخواند که مجرب است و گفته اند این عمل از گنج های مخفی پروردگار است که بدست نااهل نباید داد .



نذر برای شغل

 

خواندن سوره طه نزد طلوع فجر کمترین اثر او این است که روزی تازه به خواننده میرسد و نرمی دلها برای او حاصل می شود .